Sterowanie silnikiem indukcyjnym w szerokim zakresie prędkości kątowej wału z wykorzystaniem modelu multiskalarnego. - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Sterowanie silnikiem indukcyjnym w szerokim zakresie prędkości kątowej wału z wykorzystaniem modelu multiskalarnego.

Abstract

W artykule przedstawiono strategię sterowania silnikiem indukcyjnym przy osłabionym strumieniu magnetycznym. Pozwala to na znaczące rozszerzenie zakresu regulacji prędkości kątowej wału. Do syntezy bezczujnikowego układu regulacji wykorzystano model multiskalarny. Najwiekszą korzyścią z zastosowania modelu multiskalarnego jest uzyskanie pełnego odsprzężenia torów regulacji strumienia magnetycznego i i momentu elektromagnetycznego.Zostały wprowadzone funkcja osłabiania strumienia oraz zależności na maksymalny moment elektromagnetyczny i prędkość progowa osłabiania pola.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Conference activity
Type:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Title of issue:
VI Krajowa Konferencja Naukowa Sterowanie w Energoelektronice i Napędzie Elektrycznym SENE 2003. strony 29 - 34
Language:
Polish
Publication year:
2003
Bibliographic description:
Adamowicz M., Krzemiński Z.: Sterowanie silnikiem indukcyjnym w szerokim zakresie prędkości kątowej wału z wykorzystaniem modelu multiskalarnego.// VI Krajowa Konferencja Naukowa Sterowanie w Energoelektronice i Napędzie Elektrycznym SENE 2003. / Łódź: Inst. Autom., 2003, s.29-34
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 87 times

Recommended for you

Meta Tags