Strony WWW bibliotek jako element promocji i narzędzie komunikacji z użytkownikiem - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Strony WWW bibliotek jako element promocji i narzędzie komunikacji z użytkownikiem

Abstract

W artykule przedstawiono zasady tworzenia stron WWW bibliotek, ze szczególnym uwzględnieniem bibliotek kościelnych. Zwrócono uwagę na elementy interfejsu i narzędzia służące informacji o zbiorach i usługach, a także promocji działalności biblioteki. Omówiono narzędzia z obszaru Web 2.0, służące komunikacji z użytkownikami w przestrzeni wirtualnej w czasie rzeczywistym (takie jak komunikatory, czaty, formularze zapytań) na przykładzie serwisów virtual reference typu „zapytaj bibliotekarza”. Omówiono również najnowsze tendencje w rozwoju narzędzi cyfrowych opartych na idei Internetu trzeciej generacji.

Author (1)

  • Photo of dr Anna Wałek

    Anna Wałek dr

    • Politechnika Wrocławska Centrum Wiedzy i Informacji Naukowo-Techniczne

Cite as

Full text

download paper
downloaded 116 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-NC-SA open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Fides Biuletyn Bibliotek Kościelnych pages 109 - 118,
ISSN: 1426-3777
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Wałek A.: Strony WWW bibliotek jako element promocji i narzędzie komunikacji z użytkownikiem// Fides Biuletyn Bibliotek Kościelnych. -., nr. 1 (38) (2014), s.109-118
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 136 times

Recommended for you

Meta Tags