Strony WWW bibliotek jako element promocji i narzędzie komunikacji z użytkownikiem - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Strony WWW bibliotek jako element promocji i narzędzie komunikacji z użytkownikiem

Abstrakt

W artykule przedstawiono zasady tworzenia stron WWW bibliotek, ze szczególnym uwzględnieniem bibliotek kościelnych. Zwrócono uwagę na elementy interfejsu i narzędzia służące informacji o zbiorach i usługach, a także promocji działalności biblioteki. Omówiono narzędzia z obszaru Web 2.0, służące komunikacji z użytkownikami w przestrzeni wirtualnej w czasie rzeczywistym (takie jak komunikatory, czaty, formularze zapytań) na przykładzie serwisów virtual reference typu „zapytaj bibliotekarza”. Omówiono również najnowsze tendencje w rozwoju narzędzi cyfrowych opartych na idei Internetu trzeciej generacji.

Autor (1)

  • Zdjęcie użytkownika dr Anna Wałek

    Anna Wałek dr

    • Politechnika Wrocławska Centrum Wiedzy i Informacji Naukowo-Techniczne

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 109 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Creative Commons: CC-BY-NC-SA otwiera się w nowej karcie

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Fides Biuletyn Bibliotek Kościelnych strony 109 - 118,
ISSN: 1426-3777
Język:
polski
Rok wydania:
2014
Opis bibliograficzny:
Wałek A.: Strony WWW bibliotek jako element promocji i narzędzie komunikacji z użytkownikiem// Fides Biuletyn Bibliotek Kościelnych. -., nr. 1 (38) (2014), s.109-118
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 131 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi