Świadomość innowacyjna małych i średnich przedsiębiorstw - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Świadomość innowacyjna małych i średnich przedsiębiorstw

Abstract

W wielu raportach, przygotowywanych zarówno przez ośrodki polskie, jak i międzynarodowe, innowacyjność polskich przedsiębiorstw jest dość słabo oceniana. W kontekście tworzenia i wdrażania innowacji istotna jest świadomość przedsiębiorców w zakresie konieczności tworzenia odpowiedniej kultury i klimatu organizacyjnego sprzyjającego realizacji procesu innowacyjnego. Należy też podkreślić istotną rolę, jaką w procesie innowacyjnym pełnią pracownicy firmy. Kultura organizacyjna, w ramach której pracownicy będą się czuli odpowiedzialni z sukces przedsiębiorstwa i będą motywowani do podejmowani kreatywnych działań, sprzyja rozwojowi firmy oraz może stać się istotnym czynnikiem decydującym o pozycji konkurencyjnej. W rozdziale zostanie przedstwiona analiza wyników badań przeprowadzanych, między innymi, w obszarze innowacyjności w trakcie realizacji projektu MAYDAY.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie pages 149 - 165,
ISSN: 1898-6447
Language:
Polish
Publication year:
2012
Bibliographic description:
Grzesiak M.: Świadomość innowacyjna małych i średnich przedsiębiorstw// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. -., nr. 890 (2012), s.149-165
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 129 times

Recommended for you

Meta Tags