Terytorialny zakres internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw: wyniki ankietyzacji - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Terytorialny zakres internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw: wyniki ankietyzacji

Abstract

Głównym celem artykułu jest identyfikacja kluczowych czynników determinujących terytorialny zakres internacjonalizacji przedsiębiorstw. W artykule przedstawiono cząstkowe wyniki badań przeprowadzonych na próbie 355 zinternacjonalizowanych przedsiębiorstw. Artykuł powstał w ramach projektu badawczego pt. "Zachowania polskich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji w świetle szkoły przedsiębiorczości międzynarodowej" - OPUS4 NCN (DEC2012/07/B/HS4/00701

Cite as

Full text

download paper
downloaded 18 times
Publication version
Accepted or Published Version
License
Creative Commons: CC-BY-ND open in new tab

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego no. 30, pages 21 - 29,
ISSN: 2080-1653
Language:
Polish
Publication year:
2016
Bibliographic description:
Daszkiewicz N.: Terytorialny zakres internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw: wyniki ankietyzacji// Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego. -Vol. 30., nr. 1 (2016), s.21-29
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 104 times

Recommended for you

Meta Tags