Abstract
Głównym celem artykułu jest identyfikacja kluczowych czynników determinujących terytorialny zakres internacjonalizacji przedsiębiorstw. W artykule przedstawiono cząstkowe wyniki badań przeprowadzonych na próbie 355 zinternacjonalizowanych przedsiębiorstw. Artykuł powstał w ramach projektu badawczego pt. "Zachowania polskich przedsiębiorstw w procesie internacjonalizacji w świetle szkoły przedsiębiorczości międzynarodowej" - OPUS4 NCN (DEC2012/07/B/HS4/00701
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 18 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego
no. 30,
pages 21 - 29,
ISSN: 2080-1653 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2016
- Bibliographic description:
- Daszkiewicz N.: Terytorialny zakres internacjonalizacji polskich przedsiębiorstw: wyniki ankietyzacji// Prace Komisji Geografii Przemysłu Polskiego Towarzystwa Geograficznego. -Vol. 30., nr. 1 (2016), s.21-29
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 104 times