Abstract
Artykuł stanowi prezentację czynników ekonomicznych wpływających na wiarygodność podmiotów gospodarczych. W ten sposób aspekty ekonomiczno- finansowe zostały przełożone na wartości opisujące podmioty gospodarcze w kategoriach socjologiczno - psychologicznych. Istnieje zatem możliwość wykorzystania relacji personalnych w zbiorowości podmiotów gospodarczych oraz posługiwania się kategoriami wartości, moralności i etyki w stosunkach ekonomicznych.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2005
- Bibliographic description:
- Komorowski J.: Wiarygodność przedsiębiorstwa jako wartość ekonomiczna // . -., (2005),
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 94 times
Recommended for you
Komunikacja i jakość w zarządzaniu. Wpływ wdrażania nowej koncepcji projektu lead na jakość zarządzania zespołami w firmie Lantmannen Unibake Poland sp. z o.o.
- Ł. Chmiel,
- J. B. Berdowski,
- W. Lisiecki
- + 1 authors
2010