Wiarygodność przedsiębiorstwa jako wartość ekonomiczna - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wiarygodność przedsiębiorstwa jako wartość ekonomiczna

Abstract

Artykuł stanowi prezentację czynników ekonomicznych wpływających na wiarygodność podmiotów gospodarczych. W ten sposób aspekty ekonomiczno- finansowe zostały przełożone na wartości opisujące podmioty gospodarcze w kategoriach socjologiczno - psychologicznych. Istnieje zatem możliwość wykorzystania relacji personalnych w zbiorowości podmiotów gospodarczych oraz posługiwania się kategoriami wartości, moralności i etyki w stosunkach ekonomicznych.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Language:
Polish
Publication year:
2005
Bibliographic description:
Komorowski J.: Wiarygodność przedsiębiorstwa jako wartość ekonomiczna // . -., (2005),
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 56 times

Recommended for you

Meta Tags