Wiarygodność przedsiębiorstwa jako wartość ekonomiczna - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wiarygodność przedsiębiorstwa jako wartość ekonomiczna

Abstrakt

Artykuł stanowi prezentację czynników ekonomicznych wpływających na wiarygodność podmiotów gospodarczych. W ten sposób aspekty ekonomiczno- finansowe zostały przełożone na wartości opisujące podmioty gospodarcze w kategoriach socjologiczno - psychologicznych. Istnieje zatem możliwość wykorzystania relacji personalnych w zbiorowości podmiotów gospodarczych oraz posługiwania się kategoriami wartości, moralności i etyki w stosunkach ekonomicznych.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Język:
polski
Rok wydania:
2005
Opis bibliograficzny:
Komorowski J.: Wiarygodność przedsiębiorstwa jako wartość ekonomiczna // . -., (2005),
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 10 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi