Abstrakt
Artykuł stanowi prezentację czynników ekonomicznych wpływających na wiarygodność podmiotów gospodarczych. W ten sposób aspekty ekonomiczno- finansowe zostały przełożone na wartości opisujące podmioty gospodarcze w kategoriach socjologiczno - psychologicznych. Istnieje zatem możliwość wykorzystania relacji personalnych w zbiorowości podmiotów gospodarczych oraz posługiwania się kategoriami wartości, moralności i etyki w stosunkach ekonomicznych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2005
- Opis bibliograficzny:
- Komorowski J.: Wiarygodność przedsiębiorstwa jako wartość ekonomiczna // . -., (2005),
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 94 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
Komunikacja i jakość w zarządzaniu. Wpływ wdrażania nowej koncepcji projektu lead na jakość zarządzania zespołami w firmie Lantmannen Unibake Poland sp. z o.o.
- Ł. Chmiel,
- J. B. Berdowski,
- W. Lisiecki
- + 1 autorów
2010