Abstract
Doświadczenia z ostatnich lat na obszarze województwa pomorskiego wskazują, że na obszarze województwa pomorskiego stosowane są różne narzędzia prognozowania i analiz transportowych. Stosowane modele są niekompatybilne, opracowywane przy innych założeniach i co najgorzej produkowane prognozy i wyniki analiz znacznie różnią się między sobą. Biorą to pod uwagę Katedra Inżynierii Drogowej Politechniki Gdańskiej wyszła z inicjatywą opracowania i wdrożenia zintegrowanego, hierarchicznego systemu prognoz i analiz transportowych. Inicjatywa ta uzyskała poparcie władz wojewódzkich, władz miejskich i instytucji i biur projektów zajmujących się analizami transportowymi i zarządzaniem ruchem drogowym i transportem. W niniejszym referacie przedstawiono charakterystykę stosowanych narzędzi prognozowania ruchu drogowego, doświadczenia z ich stosowania oraz koncepcje zintegrowanego, wielostopniowego systemu prognozowania i analiz raportowych w województwie pomorskim.
Authors (4)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Conference activity
- Type:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Title of issue:
- VIII Konferencja Naukowo-Techniczna z cyklu: Problemy komunikacyjne miast w warunkach zatłoczenia motoryzacyjnego : Nowoczesny transport publiczny w obszarach zurbanizowanych, Poznań- Rosnówko 15-17 czerwca 2011 strony 0 - 30
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2011
- Bibliographic description:
- Oskarbski J., Jamroz K., Kustra W., Gumińska L.: Wielopoziomowe modelowanie ruchu - koncepcja i doświadczenia praktyczne// VIII Konferencja Naukowo-Techniczna z cyklu: Problemy komunikacyjne miast w warunkach zatłoczenia motoryzacyjnego : Nowoczesny transport publiczny w obszarach zurbanizowanych, Poznań- Rosnówko 15-17 czerwca 2011/ ed. pod red. A. Krycha. Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Komunikacji RP. : , 2011, s.0-30
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 118 times