Wpływ komercjalizacji przestrzeni na proces odnowy przestrzeni miejskiej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wpływ komercjalizacji przestrzeni na proces odnowy przestrzeni miejskiej

Abstract

StreszczenieArtykuł ten próbuje przybliżyć odpowiedź na pytanie o rodzaj wpływu komercjalizacji na proces odnowy przestrzeni miejskiej. W konsekwencji zmian, jakie nastąpiły w Polsce po roku 1989, przejścia w kierunku gospodarki wolnorynkowej, rola sektora publicznego uległa zmianie. Sytuacja ta wymaga rewizji instrumentów polityki przestrzennej.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska strony 100 - 103
Language:
Polish
Publication year:
2008
Bibliographic description:
Kamrowska-Załuska D.: Wpływ komercjalizacji przestrzeni na proces odnowy przestrzeni miejskiej// Komercjalizacja przestrzeni - charakterystyka zjawiska/ ed. pod red. Piotra Lorensa, Elżbiety Ratajczyk-Piątkowskiej. Warszawa: Urbanista, 2008, s.100-103
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 57 times

Recommended for you

Meta Tags