Abstract
W pracy przedstawiono problematykę wpływu tekstury nawierzchni na opór toczenia opon samochodowych. Przedstawiono wymierne efekty ekonomiczne i ekologiczne wpływu nierówności i tekstury przy oporze toczenia opon na zużycie paliwa. Zawarto krótki opis celu badań, pomiarów oraz analizy wyników. Zaprezentowano również spostrzeżenia i wnioski.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 33 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe
pages 90 - 93,
ISSN: 1509-5878 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2014
- Bibliographic description:
- Drywa M.: Wpływ nawierzchni jezdni na zużycie paliwa// Autobusy. Technika, Eksploatacja, Systemy Transportowe. -., nr. 10 (2014), s.90-93
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 164 times