Abstract
Nauczanie projektowania architektonicznego, a szczególnie jego nauczanie początkowe, najbliższe wydaje się być wychowaniu za pomocą estetyki w jedności ducha. Przedmiotem wychowania estetycznego jest po pierwsze kształcenie zmysłu estetycznego i estetycznego doznania, po drugie wychowanie ucznia do twórczości. Jednak najistotniejszym warunkiem nauczania projektowania jest zniesienie dwoistości nauczyciela i ucznia.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Archivolta
pages 89 - 91,
ISSN: 1506-5928 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2002
- Bibliographic description:
- Błażko A., Skrzypek-Łachińska M.: Wrażliwość, odpowiedzialność, intuicja. O dwoistości w odbiorze i nauczaniu architektury// Archivolta. -., nr. 4(16) (2002), s.89-91
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 167 times