Wrażliwość, odpowiedzialność, intuicja. O dwoistości w odbiorze i nauczaniu architektury - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wrażliwość, odpowiedzialność, intuicja. O dwoistości w odbiorze i nauczaniu architektury

Abstract

Nauczanie projektowania architektonicznego, a szczególnie jego nauczanie początkowe, najbliższe wydaje się być wychowaniu za pomocą estetyki w jedności ducha. Przedmiotem wychowania estetycznego jest po pierwsze kształcenie zmysłu estetycznego i estetycznego doznania, po drugie wychowanie ucznia do twórczości. Jednak najistotniejszym warunkiem nauczania projektowania jest zniesienie dwoistości nauczyciela i ucznia.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Archivolta pages 89 - 91,
ISSN: 1506-5928
Language:
Polish
Publication year:
2002
Bibliographic description:
Błażko A., Skrzypek-Łachińska M.: Wrażliwość, odpowiedzialność, intuicja. O dwoistości w odbiorze i nauczaniu architektury// Archivolta. -., nr. 4(16) (2002), s.89-91
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 126 times

Recommended for you

Meta Tags