Abstract
W pracy oceniono możliwości budowy ekonomicznego, zautomatyzowanego systemu wspierającego procesy windykacji opartego o rozwiązania telefonii VoIP. Omówiono uwarunkowania techniczne realizacji takiego systemu, w szczególności zwrócono uwagę na odmienną jakość usług telefonii IP oferowaną przez różnych operatorów. Przedstawiono autorski system informatyczny wspierający windykację, omówiono ograniczenia jakie nałożono na system podczas jego projektowania, wskazano jego wady i zalety.
Authors (2)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- IT w organizacjach gospodarczych - wybrane zagadnienia strony 139 - 148
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2010
- Bibliographic description:
- Nowicki K., Zięba S.: Wspieranie procesów windykacji przez systemy telefonii VoIP// IT w organizacjach gospodarczych - wybrane zagadnienia/ ed. eds. Leszek Kiełtyka, Robert Kucęba, Waldemar Jędrzejczak. Toruń: Towarzystwo Naukowej Organizacji i Kierownictwa, Stowarzyszenie Wyższej Użyteczności, 2010, s.139-148
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 105 times