Wycena przedsiębiorstw należących do sektora media - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wycena przedsiębiorstw należących do sektora media

Abstract

W niniejszym rozdziale monografii Autorka przedstawia spółki notowane na GPW w Warszawie i należące do sektora media. Następnie podejmuje się wyceny ich wartości w oparciu o sześć metod: księgową, likwidacyjną (Wilcoxa-Gamblera), rynkową, dochodową, niemiecką i szwajcarską w latach 2001-2006. Podsumowanie tej części monografii stanowi porównanie odchyleń otrzymanych wyników analizy.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
Wartość przedsiębiorstwa i metody jej wyznaczania : monografia Katedry Finansów strony 110 - 124
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Mazurek-Krasodomska E.: Wycena przedsiębiorstw należących do sektora media// Wartość przedsiębiorstwa i metody jej wyznaczania : monografia Katedry Finansów/ ed. [red. nauk. Gabriela Golawska – Witkowska] ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Gdańsk: Kated. Finan. Wydz. Zarz. i Ekon. Politech. Gdań., 2007, s.110-124
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 113 times

Recommended for you

Meta Tags