Wycena przedsiębiorstw należących do sektora media - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Wycena przedsiębiorstw należących do sektora media

Abstrakt

W niniejszym rozdziale monografii Autorka przedstawia spółki notowane na GPW w Warszawie i należące do sektora media. Następnie podejmuje się wyceny ich wartości w oparciu o sześć metod: księgową, likwidacyjną (Wilcoxa-Gamblera), rynkową, dochodową, niemiecką i szwajcarską w latach 2001-2006. Podsumowanie tej części monografii stanowi porównanie odchyleń otrzymanych wyników analizy.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Wartość przedsiębiorstwa i metody jej wyznaczania : monografia Katedry Finansów strony 110 - 124
Język:
polski
Rok wydania:
2007
Opis bibliograficzny:
Mazurek-Krasodomska E.: Wycena przedsiębiorstw należących do sektora media// Wartość przedsiębiorstwa i metody jej wyznaczania : monografia Katedry Finansów/ ed. [red. nauk. Gabriela Golawska – Witkowska] ; Politechnika Gdańska. Wydział Zarządzania i Ekonomii. Gdańsk: Kated. Finan. Wydz. Zarz. i Ekon. Politech. Gdań., 2007, s.110-124
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 113 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi