Wykorzystanie gier w nauczaniu przedmiotów ekonomicznych: studium przypadku - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Wykorzystanie gier w nauczaniu przedmiotów ekonomicznych: studium przypadku

Abstract

W tekście przedstawione zostały doświadczenia autora związane z organizacją „konkursów” z przedmiotu „Międzynarodowe stosunki gospodarcze”. Konkursy polegały na przesyłaniu przez studentów, drogą internetową, odpowiedzi na zamieszczone pytania – przy ocenianiu brana pod uwagę była poprawność oraz kolejność. Gra spotkała się z dużym zainteresowaniem studentów i była przez nich wysoko oceniana.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Monographic publication
Type:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Title of issue:
ECHA IDEATORIUM strony 73 - 83
Language:
Polish
Publication year:
2015
Bibliographic description:
Marszk A.: Wykorzystanie gier w nauczaniu przedmiotów ekonomicznych: studium przypadku// ECHA IDEATORIUM/ ed. Joanna Mytnik-Ejsmont, Wojciech Glac, Iwona Majcher Gdańsk: , 2015, s.73-83
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 104 times

Recommended for you

Meta Tags