Abstrakt
W tekście przedstawione zostały doświadczenia autora związane z organizacją „konkursów” z przedmiotu „Międzynarodowe stosunki gospodarcze”. Konkursy polegały na przesyłaniu przez studentów, drogą internetową, odpowiedzi na zamieszczone pytania – przy ocenianiu brana pod uwagę była poprawność oraz kolejność. Gra spotkała się z dużym zainteresowaniem studentów i była przez nich wysoko oceniana.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- ECHA IDEATORIUM strony 73 - 83
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Marszk A.: Wykorzystanie gier w nauczaniu przedmiotów ekonomicznych: studium przypadku// ECHA IDEATORIUM/ ed. Joanna Mytnik-Ejsmont, Wojciech Glac, Iwona Majcher Gdańsk: , 2015, s.73-83
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 105 razy