Abstract
Badanie rzeczywistości projektowej jest istotne zarówno z punktu widzenia dydaktyki, jak i prowadzenia badań w inżynierii oprogramowania. Podczas opracowywania efektywnej metody badania rzeczywistości projektowej można wykorzystać wiedzę z innych dyscyplin. W referacie zaprezentowano zapożyczenie metody projektowania badania z dziedziny badań marketingowych. Kolejne rozdziały zawierają: opis zapożyczenia, zarys metody podlegającej zapożyczeniu oraz dyskusję zapożyczenia oraz integracji z innymi aspektami badania.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne
no. T. 13,
pages 189 - 196,
ISSN: 1732-1166 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2007
- Bibliographic description:
- Bobkowska A.: Zapożyczenie z badań marketingowych do badania rzeczywistości projektowej // Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -Vol. T. 13., (2007), s.189-196
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 110 times