Zapożyczenie z badań marketingowych do badania rzeczywistości projektowej - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zapożyczenie z badań marketingowych do badania rzeczywistości projektowej

Abstract

Badanie rzeczywistości projektowej jest istotne zarówno z punktu widzenia dydaktyki, jak i prowadzenia badań w inżynierii oprogramowania. Podczas opracowywania efektywnej metody badania rzeczywistości projektowej można wykorzystać wiedzę z innych dyscyplin. W referacie zaprezentowano zapożyczenie metody projektowania badania z dziedziny badań marketingowych. Kolejne rozdziały zawierają: opis zapożyczenia, zarys metody podlegającej zapożyczeniu oraz dyskusję zapożyczenia oraz integracji z innymi aspektami badania.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne no. T. 13, pages 189 - 196,
ISSN: 1732-1166
Language:
Polish
Publication year:
2007
Bibliographic description:
Bobkowska A.: Zapożyczenie z badań marketingowych do badania rzeczywistości projektowej // Zeszyty Naukowe Wydziału ETI Politechniki Gdańskiej. Technologie Informacyjne. -Vol. T. 13., (2007), s.189-196
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 65 times

Recommended for you

Meta Tags