Zastosowanie marketingowe systemów informatycznych w promocji zawodów żeglarskich - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zastosowanie marketingowe systemów informatycznych w promocji zawodów żeglarskich

Abstract

Promocja imprez żeglarskich poprzez tworzenie przekazu z regat jest wyzwaniem dla organiza- torów wydarzenia. W artykule przedstawiono systemy technologiczne, które wspomagają prezenta- cję zawodów oraz ich wpływ na zaangażowanie kibiców żeglarstwa. Zbadano interakcję fanów na podstawie statystyk strony WWW zawodów i wpływ wykorzystania systemów śledzenia wyników na ich postępowanie. Badania wykazały trzy kluczowe zależności: - zastosowanie interaktywnych systemów prezentacji regat powoduje zaangażowanie kibiców w przekaz z zawodów, - informacje czerpane z mediów społecznościowych są drugim, co do wielkości, źródłem interakcji, - prowadzenie przekazu należy dostosować do urządzeń mobilnych, których użytkownicy stanowią ponad 30% wszystkich kibiców. Implementacja uzyskanych wyników pozwoli organizatorom regat na efektywne wykorzystanie systemów informatycznych do promocji imprez żeglarskich. Działania te zwiększą potencjał marke- tingowy regat, a kibice zyskają formy przekazu dostosowane do ich potrzeb.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Zeszyty Naukowe / Wyższa Szkoła Ekonomiczno-Informatyczna w Warszawie pages 79 - 94,
ISSN: 1509-3670
Language:
Polish
Publication year:
2014
Bibliographic description:
Oleksiak P.: Zastosowanie marketingowe systemów informatycznych w promocji zawodów żeglarskich// Zeszyty Naukowe. -., nr. 38 (2014), s.79-94
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 46 times

Recommended for you

Meta Tags