Zastosowanie systemów informatycznych klasy CRM w procesach zarządzania relacjami z klientami - Publication - Bridge of Knowledge

Search

Zastosowanie systemów informatycznych klasy CRM w procesach zarządzania relacjami z klientami

Abstract

Przedstawiono znaczenie i rolę systemów informatycznych w procesie zarządzania nowoczesną jednostką organizacyjną. Zaprezentowano cykl rozwojowy systemów zarządzania w dobie ciągłego zapotrzebowania na informację. Pokazano rozwój narzędzi informatycznych wspierających rozwój i funkcjonowanie przedsiębiorstw. Określono pojęcie procesu biznesowego. W szczególności zwrócono uwagę na systemy typu CRM (Customer Relationship Management) oraz zaprezentowano ich znaczenie w procesie zarządzania relacjami z klientami. Scharakteryzowano klasę systemów CRM, a poprzez przykłady zobrazowano praktyczne korzyści i efekty ich zastosowania w przedsiębiorstwach. Wyciągnięto wnioski oraz przedstawiono prognozowane kierunki rozwoju tej klasy systemów.

Cite as

Full text

full text is not available in portal

Keywords

Details

Category:
Articles
Type:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Published in:
Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego pages 165 - 173,
ISSN: 2080-6302
Language:
Polish
Publication year:
2010
Bibliographic description:
Brudło P.: Zastosowanie systemów informatycznych klasy CRM w procesach zarządzania relacjami z klientami // Studia i Materiały Instytutu Transportu i Handlu Morskiego. -., nr. Nr 7 (2010), s.165-173
Verified by:
Gdańsk University of Technology

seen 139 times

Recommended for you

Meta Tags