Zmiana jako kondycja współczesnego życia społecznego na przykładzie identyfikacji i satysfakcji zawodowej polskich nauczycieli
Abstract
W tekście zaprezentowano wyniki badań ankietowych o deskryptywnym charakterze, odnoszących się do wybranych wymiarów tożsamości zawodowej nauczycieli, takich jak między innymi kwestia identyfikacji z zawodem, poczucia dumy z powodu jego wykonywania, poczucia satysfakcji zawodowej i ogólnożyciowej oraz motywacji wyboru drogi życiowej i zawodowej. Kontekstem dla badań są dynamiczne i radykalne zmiany charakterze społecznym, politycznym, gospodarczym oraz wewnątrz samego systemu oświaty.
Author (1)
Cite as
Full text
full text is not available in portal
Keywords
Details
- Category:
- Monographic publication
- Type:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Title of issue:
- Wymiary zmienności społecznej współczesnej Europy strony 233 - 251
- Language:
- Polish
- Publication year:
- 2013
- Bibliographic description:
- Tomczak M.: Zmiana jako kondycja współczesnego życia społecznego na przykładzie identyfikacji i satysfakcji zawodowej polskich nauczycieli// Wymiary zmienności społecznej współczesnej Europy/ ed. Sylwia Bykowska Gdańsk: Wydawnictwo Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej , 2013, s.233-251
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 101 times