Zmiany doskonalące usługi zdrowotne - percepcja pacjenta obszaru rejestracji i poczekalni. Studium przypadku
Abstract
W niniejszym artykule zaprezentowano podstawowe aspekty doskonalenia usług w przychodniach świadczących usługi publicznej opieki zdrowotnej. Wutor zaprezentował specyfikę zmian w usługach zdrowotnych, jak również wynik badań dotyczących zmian w obszrze rejestracji i poczekalni w przychodni w percepcji pacjenta.
Author (1)
Cite as
Full text
download paper
downloaded 56 times
- Publication version
- Accepted or Published Version
- License
- open in new tab
Keywords
Details
- Category:
- Articles
- Type:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Published in:
-
PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU
pages 148 - 157,
ISSN: 1899-3192 - Language:
- Polish
- Publication year:
- 2015
- Bibliographic description:
- Zieliński G.: Zmiany doskonalące usługi zdrowotne - percepcja pacjenta obszaru rejestracji i poczekalni. Studium przypadku// PRACE NAUKOWE UNIWERSYTETU EKONOMICZNEGO WE WROCŁAWIU. -., nr. 400 (2015), s.148-157
- Verified by:
- Gdańsk University of Technology
seen 88 times