dr Anna Dembicka
Zatrudnienie
- Adiunkt w Instytut Budowy Okrętów
Słowa kluczowe Pomoc
- ciagle doskonalenie
- jakosc
- lean production
- marketing doswiadczen
- model pojeciowy, ryzyko, system zarzadzania jakoscia w produkcji
- pozytywne doswiadczenie zakupowe, postrzeganie jakosci, satysfakcja klienta, lojalnosc klienta
- ryzyko
- system jakosci
- wartosc dla klienta
- wartosc klienta, ksztaltowanie wartosci dla klienta, moda jako wartosc konsumencka, wspolczesne nurty badan nad moda, lojalnosc klienta
Kontakt dla biznesu
- Lokalizacja
- Al. Zwycięstwa 27, 80-219 Gdańsk
- Telefon
- +48 58 348 62 62
- biznes@pg.edu.pl
Media społecznościowe
Kontakt
- anndembi@pg.edu.pl
Adiunkt
- Miejsce pracy
-
Budynek Wydz. IMiO (dawny WOiO)
pokój 24 otwiera się w nowej karcie - anndembi@pg.edu.pl
Wybrane publikacje
-
Pozytywne doświadczenia zakupowe w kreowaniu lojalności nabywczej
Doświadczenie zakupowe to rodzaj mentalnej podróży, pozostawiającej niematerialne wrażenia, w postaci wiedzy i śladu emocjonalnego [69], będące kluczowym elementem w zrozumieniu zachowań konsumentów, jak również istotnych zmian zachodzących we współczesnym marketingu [10]. Cel: Celem głównym badań było ukazanie wpływu pozytywnych doświadczeń zakupowych na kształtowanie satysfakcji i lojalności nabywczej oraz sposobów budowania...
-
Moda jako wartość konsumencka - eksplikacja zagadnienia
Cel: Celem artykułu jest przedstawienie problematyki mody jako propozycji wartości dla klienta. Realizacja niniejszego celu wymagała uszczegółowionej eksplikacji zjawiska mody. W publikacji zdefiniowaniu poddano mechanizm działania mody, istotę trendu mody, jak również omówiono główne perspektywy analizy mody oraz aktualne nurty badań nad modą. Projekt badania/metodyka badawcza/koncepcja: W pracy wykorzystano metodę krytycznej...
-
Od postawy prozdrowotnej w stoczni jachtowej do ograniczania zagrożeń na stanowisku pracy formierza-laminiarza
Tematyka zdrowia i bezpieczeństwa pracowników, coraz częściej popularyzowana w świecie biznesu, nadal stanowi dość mało rozpoznany obszar działalności polskich przedsiębiorstw. Niniejszy artykuł porusza ważką kwestię promocji zdrowia w miejscu pracy jako czynnika zwiększającego efektywność pracy oraz jego wpływ na osiąganie wysokiej jakości produktu. Publikacja omawia znaczenie postawy prozdrowotnej i sposobów jej kształtowania...
wyświetlono 5165 razy