dr inż. Daniel Burkacki
Kursy online
-
Szablon kursu wspomagającego zajęcia stacjonarne WILiŚ
Jest to pomocnicza formatka do tworzenia kursów wspomagających nauczanie stacjonarne na WILiŚ. Formatka została utworzona i udostępniona przez CNE. Uwaga: W celu wykorzystania i modyfikacji należy: 1) skopiować kurs wzorcowy 2) dopiero w kopii nanosić zmiany.
-
Informatyka - 2022/2023
kursu wspomagający nauczanie tradycyjne przedmiotu Informatyka, na sem. 2 kierunek Transport
-
Informatyka - 2023/2024
-
Informatyka w geodezji 2023_24
Stopień studiów: I Kierunek: Geodezja i Kartografia Specjalność: Geodezja inżynieryjna Semestr: 1
-
Rysunek Techniczny 2023/24 (niestacjonarny)
Podstawy rysunku technicznego
-
Rysunek techniczny 2024/25 niestacjonarne
W ramach przedmiotu realizowane są podstawy nauki rysunku technicznego.
-
Fizyka 1-IOSiE_23/24
-
Informatyka w geodezji
Stopień studiów: I Kierunek: Geodezja i Kartografia Specjalność: Geodezja inżynieryjna Semestr: 1
-
Fizyka 1
-
Informatyka w geodezji 2024_25
Stopień studiów: I Kierunek: Geodezja i Kartografia Specjalność: Geodezja inżynieryjna Semestr: 1
Prowadzone zajęcia
-
-
Informatyka
Kierunek: Inżynieria morska i brzegowa
Kierunek: Inżynieria morska i brzegowa
-
-
-
Informatyka
Kierunek: Inżynieria morska i brzegowa
Kierunek: Inżynieria morska i brzegowa
-
-
-
Informatyka
Kierunek: Inżynieria morska i brzegowa
Kierunek: Inżynieria morska i brzegowa
Kierunek: Inżynieria morska i brzegowa
-
-
-
Informatyka
Kierunek: Inżynieria morska i brzegowa
Kierunek: Inżynieria morska i brzegowa
-
wyświetlono 1340 razy