prof. dr hab. inż. Krzysztof Wilde
Zatrudnienie
- Rektor w Politechnika Gdańska
- Profesor w Katedra Wytrzymałości Materiałów
Słowa kluczowe Pomoc
Kierownik projektu
-
Modelowanie uszkodzeń odcinka szyjnego kręgosłupa ludzkiego w trakcie zderzenia pojazdu z barierą drogową.
Projekt realizowany w Katedra Wytrzymałości Materiałów zgodnie z porozumieniem UMO-2020/37/B/ST8/03231 z dnia 2021-01-11
Kierownik projektu
-
OT3-3A/PG URZĄDZENIE BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO
Projekt realizowany w Katedra Mechaniki Budowli zgodnie z porozumieniem DZP/RID-I-67/13/NCBR/2016 z dnia 2016-02-26
Kierownik projektu
-
PBS/B2/6/2013 Projekt badawczy: PBS/B2/6/2013 Opracowanie kompozytowych przęseł mostów dla pieszych do zastosowania nad drogami GP
Projekt realizowany w Narodowe Centrum Badań i Rozwoju zgodnie z porozumieniem . z dnia 2013-01-01
Kierownik projektu
-
POIG 01.01.02-10-106/09-00 Innowacyjne środki i efektywne metody poprawy bezpieczeństwa i trwałości obiektów budowlanych i infrastruktury transportowej w strategii zrównoważonego rozwoju
Projekt realizowany w Politechnika Gdańska zgodnie z porozumieniem POIG 01.01.02-10-106/09-00 z dnia 2010-06-01
Kierownik projektu
-
N506 065 31/3149 Wielopoziomowy system detekcji uszkodzeń w dużych obiektach infrastrukturalnych
Projekt realizowany w Politechnika Gdańska zgodnie z porozumieniem N506 065 31/3149 z dnia 2006-06-01
Kierownik projektu
-
Grant KBN nr 7T07A 011 18, Flatter mostów wiszących i jego stabilizacja za pomocą metod aerodynamicznych Grant KBN nr 7T07A 011 18, Flatter mostów wiszących i jego stabilizacja za pomocą metod aerodynamicznych
Projekt realizowany w Politechnika Gdańska zgodnie z porozumieniem 1 z dnia 2000-05-01
Kierownik projektu
-
Grant Monbusho Rządu Japońskiego Grant Monbusho Rządu Japońskiego, Application of shape memory alloy to improve the seismic performance of bridges
Projekt realizowany w Uniwersytet Tokijski zgodnie z porozumieniem . z dnia 1997-05-01
Kierownik projektu
-
Grant Monbusho Grant Monbusho Rządu Japońskiego, Active and Semi-active control of wind-induced flutter in long-span bridges
Projekt realizowany w Uniwersytet Tokijski zgodnie z porozumieniem . z dnia 1995-05-01
wyświetlono 12963 razy