ISSN:
Wydawca:
Dyscypliny:
- nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
- ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
- geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna (Dziedzina nauk społecznych)
- nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
- stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 100 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2018 | 15 | A |
2017 | 15 | A |
2016 | 15 | A |
2015 | 15 | A |
2014 | 15 | A |
2013 | 15 | A |
2012 | 15 | A |
2011 | 15 | A |
2010 | 9 | B |
Model czasopisma:
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2023 | 1.1 |
Rok | Punkty |
---|---|
2023 | 1.1 |
2022 | 0.7 |
2021 | 0.7 |
2020 | 0.5 |
2019 | 0.4 |
2018 | 0.2 |
2017 | 0.1 |
2016 | 0.5 |
2015 | 0.2 |
2014 | 0.2 |
2013 | 0.2 |
2012 | 0.1 |
2011 | 0.1 |
Impact Factor:
Polityka wydawnicza:
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
- Informacja o polityce wydawniczej
- http://argumentaoeconomica.ue.wroc.pl/?page_id=28 otwiera się w nowej karcie
- Informacja o warunkach samoarchiwizacji
- Zawarta w licencji
- Czy czasopismo pozwala na samoarchiwizację
- Tak - bez ograniczeń
- Informacje o polityce dot. danych badawczych
- brak danych
- Embargo w miesiącach
- brak embargo
- Informacje dodatkowe
-
Przy udostępnianiu / rozpowszechnianiu należy podać źródło oryginału i DOI.
Licencja niewyłączna.
Licencja CC BY-SA 4.0 obowiązuje od 2020, Nr 2.
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 6
Katalog Czasopism
Rok 2019
-
THE INFLUENCE OF INTERPERSONAL MOTIVATION ON POLISH CONSUMERS’ ONLINE BRAND-RELATED ACTIVITY
PublikacjaThe development of social media has a substantial impact on the surge of social engagement of Internet users. It is particularly prominent in the domain of content creation and content sharing. Such communication may contain various references to different products brands and companies. Internet users may refer to them explicitly or brands may be present in the background only. Therefore, it is pivotal for managers and researchers...
Rok 2016
-
HOW TO ASSESS THE MATURITY OF SMALL AND MEDIUM-SIZED ENTERPRISES TO LEAN SIX SIGMA PROJECTS
PublikacjaThis article describes the considerations for the implementation of the Lean Six Sigma (LSS) methodology in small and medium-sized enterprises. Pilot research was conducted in Polish and French SMEs (nine Polish and nine French enterprises from the service and production sectors) referring to the context of the implementation and application of the Lean Six Sigma concept. The studies led to the identification of the motives, needs,...
-
More freedom – more investments. The relationship between the extent of fiscal autonomy with respect to own revenues and investment expenditures of Polish communes and cities with county rights
PublikacjaThe purpose of this study was to investigate the relationship between own revenues characterized by different levels of fiscal autonomy and investment expenditures of selected local government entities in Poland. Accordingly, the following research hypothesis was formulated: there is a relationship between the type of own revenue identified with respect to fiscal autonomy and the size of investment expenditures. Revenues characterized...
Rok 2015
Rok 2008
-
New product practices and performance of German appliances companies
PublikacjaArtykuł prezentuje wyniki badań odnośnie stosowanych praktyk i wyników uzyskiwanych w rozwoju nowych produktów. Badania dotyczyły niemieckich producentów sprzętu gospodarstwa domowego, zaś podstawową metodą gromadzenie danych była ankieta pocztowa. Rezultaty badań wskazują, że wysokie wyniki rozwoju nowych produktów uzyskują producenci, którzy stosują: strategię pioniera, badania koncepcji, przegląd koncepcji, plan marketingowy...
Rok 2002
-
Adam Smith´s political economy in Poland. Review of the problem
PublikacjaArtykuł omawia recepcję twórczości ekonomicznej Adama Smitha (1723-1790) w Polsce od końca XVIII w. do czasów najnowszych.
wyświetlono 2243 razy