Education and Training - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Education and Training

ISSN:

0040-0912

eISSN:

1758-6127

Dyscypliny:

  • etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • nauki o zdrowiu (Dziedzina nauk medycznych i nauk o zdrowiu)
  • nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
  • nauki o bezpieczeństwie (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • pedagogika (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 100 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 100 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 25 C
2017 25 C
2016 25 C
2015 25 C
2014 10 C
2013 10 C
2012 12 C
2011 12 C

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 7.2
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 7.2
2022 6.6
2021 4.8
2020 3.8
2019 3.6
2018 2.7
2017 2.3
2016 2.1
2015 2.1
2014 1.8
2013 1.7
2012 1.4
2011 1.3

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2022
  • Individual entrepreneurial orientation: comparison of business and STEM students
    Publikacja

    - Education and Training - Rok 2022

    Abstract Purpose – The purpose of this study is to determine whether there are differences in Individual Entrepreneurial Orientation (IEO) between students who are doing their major in business studies and the ones whose areas of study are science, technology, engineering, and mathematics (STEM). Design/methodology/approach – The current research investigates which factors and components contribute to EO orientation development...

    Pełny tekst do pobrania w serwisie zewnętrznym

wyświetlono 435 razy