International Journal of Pavement Engineering - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

International Journal of Pavement Engineering

ISSN:

1029-8436

eISSN:

1477-268X

Dyscypliny:

  • architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria lądowa, geodezja i transport (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria materiałowa (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • ochrona dziedzictwa i konserwacja zabytków (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 100 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 100 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 100 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 25 A
2017 25 A
2016 25 A
2015 25 A
2014 25 A
2013 20 A

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 7.1
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 7.1
2022 7.4
2021 6.5
2020 4.8
2019 3.9
2018 3.5
2017 3.1
2016 2.5
2015 1.7
2014 1.6
2013 1.5
2012 1.2
2011 1.2

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

Filtry

wszystkich: 7

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2023
Rok 2022
  • Study on the accuracy of axle load spectra used for pavement design
    Publikacja

    Weigh-in-Motion (WIM) systems are used in order to reduce the number of overloaded vehicles. Data collected from WIM provide characteristics of vehicle axle loads that are crucial for pavement design as well as for the development of pavement distress prediction models. The inaccuracy of WIM data lead to erroneous estimation of traffic loads and in consequence inaccurate prediction of pavement distress process. The objective of...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

Rok 2021
Rok 2018
Rok 2016

wyświetlono 835 razy