dr hab. inż. Magdalena Brzozowska-Woś
Zatrudnienie
- Profesor uczelni w Katedra Marketingu
Kursy online
-
Wprowadzenie do marketingu (2022)
Zajęcia przeznaczone dla studentów studiów niestacjonarnych II stopnia na kierunku Zarządzanie MSU4.
-
Badania marketingowe MSU4 online - 2023
Zarządzanie (MSU4 online), studia niestacjonarne II stopnia, sem. 1. Celem przedmiotu jest nabycie przez studentów wiedzy o różnych metodach pozyskiwania i analizy informacji niezbędnych do prowadzenia działalności marketingowej.
-
Seminarium dyplomowe (2022-23)
Seminarium dyplomowe dla studentów I stopnia (kierunek ZI) - dr inż. Magdalena Brzozowska-Woś
-
E-marketing and trend analysis - 2023
-
Zachowania podmiotów rynkowych, AGI, s.5, SS - 2023/2024
-
Kurs szkoleniowy
Kurs szkoleniowy dla wykładowców - quizy i zadania, tutoriale i nagrania ze spotkań
-
Zachowania podmiotów rynkowych - AG I, SN - 2022/2023
-
Seminarium dyplomowe 2022-23
-
Badania marketingowe - SS, ZI, sem. 5, 2022/2023
Kurs przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych I stopnia na kierunku Zarządzanie inżynierskie.
-
E-marketing and trend analysis - 2022
-
Badania marketingowe, SN, ZI, sem. 5, 2022/2023
Kurs przeznaczony dla studentów studiów niestacjonarnych I stopnia na kierunku Zarządzania inżynierskie.
-
Podstawy marketingu, ZI, SNT online, 2023/2024
-
Badania marketingowe, ZI, SST, 2023/2024
-
Badania marketingowe, AGI, SST, 2024/2025
-
Zachowania podmiotów rynkowych (2023/2024 L), AGI, s. 4
-
E-biznes, 2023/2024, Zarządzanie MSU3/4, sem. 3/4
-
Badania marketingowe - laboratorium
Kurs przeznaczony dla studentów Zarządzania inżynierskiego przypisanych do grupy 2 i grupy 3. Laboratorium prowadzone przez A. Firgolską
-
Badania marketingowe, SN, ZI online, sem. 5, 2024/2025
Kurs przeznaczony dla studentów studiów niestacjonarnych I stopnia na kierunku Zarządzania inżynierskie online.
-
Badania marketingowe, AGI, SST, 2023/2024
-
E-marketing and trend analysis 2024, ID, sem. 6
-
Badania marketingowe, ZI, SST, 2024/2025
Prowadzone zajęcia
-
-
E-marketing and trend analysis
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
-
-
-
Zachowania Podmiotów Rynkowych
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Makreting Relacji W E-Biznesie
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
E-marketing and trend analysis
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
-
Makreting Relacji W E-Biznesie
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
Kierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
-
-
Zachowania Podmiotów Rynkowych
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
Makreting Relacji W E-Biznesie
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
Kierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
Makreting Relacji W E-Biznesie
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
Kierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
E-marketing and trend analysis
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
-
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Makreting Relacji W E-Biznesie
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
Kierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
Zachowania Podmiotów Rynkowych
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
E-Biznes
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
Kierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
E-marketing and trend analysis
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
-
-
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
E-marketing and trend analysis
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Podstawy Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Zachowania Podmiotów Rynkowych
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
-
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Zachowania Podmiotów Rynkowych
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
E-marketing and trend analysis
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
-
Wprowadzenie Do Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
E-marketing and trend analysis
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: Big data in business management
-
E-Biznes
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
Kierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
E-Biznes
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
Kierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Zachowania Podmiotów Rynkowych
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
Specjalność: Analityk rynku
-
-
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i Ekonomii -
E-marketing i analiza trendów
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Strumień: BIG DATA W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM
Kierunek: Inżynieria danych
Strumień: BIG DATA W ZARZĄDZANIU PRZEDSIĘBIORSTWEM
-
-
-
E-Biznes
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
E-Biznes
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Kierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
E-Biznes
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Brand Communication
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
Marketing
Wydział Elektroniki, Telekomunikacji i InformatykiKierunek: Inżynieria danych
Kierunek: Inżynieria danych
-
-
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Advertising
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
E-Biznes
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i Ekonomii
-
-
-
WPROWADZENIE DO MARKETINGU
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
E-Biznes
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
E-Biznes
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ I MARKETING
-
Badania Marketingowe
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
Marketing Przemysłowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Podstawy Marketingu
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
Marketing Przemysłowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
REKLAMA
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
WPROWADZENIE DO MARKETINGU
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
MARKETING
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Analityka gospodarcza
-
E-Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
E-Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: Marketing
-
E-ADMINISTRACJA
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Europeistyka
-
E-marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Specjalność: Marketing
-
Advertising
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
E-Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
-
-
E-Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
E-Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
E-Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Advertising
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
E-ADMINISTRACJA
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Europeistyka
-
Marketing Przemysłowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie inżynierskie
-
Marketing Przemysłowy
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
REKLAMA
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
E-Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
REKLAMA
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
REKLAMA
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
REKLAMA
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
E-Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
Advertising
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (studia w jęz. angielskim)
-
E-Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
-
-
E-Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Europeistyka
-
E-marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
E-marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
E-Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
REKLAMA
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Advertising
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Specjalność: INTERNATIONAL MANAGEMENT
-
-
-
REKLAMA
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
E-Marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (3 semestralne)
Profil: Marketing
-
E-marketing
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
Profil: Marketing
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (II kierunek)
-
Reklama
Wydział Zarządzania i EkonomiiKierunek: Zarządzanie (4 semestralne)
-
Lista recenzowanych prac
-
Wstępny projekt kampanii promocyjnej budującej wizerunek nowej marki Lawenna
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017
-
Projekt promocji usług bankowych na przykładzie ING Banku Śląskiego
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017
-
Wstępny projekt kampanii promocyjnej herbat Island pakowanych w piramidki dla firmy Bastek Coffee & Tea
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017
-
Wstępny projekt sklepu internetowego oraz komunikacji marketingowej marki Moreen
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017
-
Wstępny projekt zarządzania wizerunkiem marki klubu sportowego na przykładzie Lechii Gdańsk
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017
-
The concept of marketing plan of on-line courses of the Pomeranian Economic Initiatives Foudation
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017
-
Działalność promocyjna Banku PKO BP po fuzji z Nordea S.A.
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017
-
Wstępny projekt promocji miasta Frombork
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017
-
Wstępny projekt kreowania wizerunku firmy Sumpt
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017
-
Wstępny projekt kampanii promocyjnej dotyczący firmy Scopus
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2017
-
Wstępny projekt sklepu internetowego oraz kampanii promocyjnej firmy CCC
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2016
-
Wstępny projekt działań wzmacniających wizerunek marki na przykładzie KKS Lech Poznań
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2016
-
Koncepcja wzmocnienia świadomości marki wśród klientów na przykładzie firmy Louis Vuitton
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2016
-
Koncepcja kreowania wizerunku marki Hotelu Nadmorski w Gdyni
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2016
-
Rola mediów społecznościowych w kreowaniu wizerunku firmy Lenovo Polska
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
Projekt kampanii reklamowej dla wybranego produktu Fabryki Farb i Lakierów Śnieżka S.A.
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
PLAN MARKETINGOWY PRZEDSIĘBIORSTWA USŁUGOWEGO XYZ
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
Projekt akcji społecznej jako narzędzia wzmocnienia wizerunku organizacji na przykładzie firmy Love2Dance Pomorska Szkoła Tańca
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
Koncepcja kampanii reklamowej o charakterze społecznym na temat zagrożeń związanych z korzystaniem z Internetu
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
Biznes plan dla nowego przedsięwzięcia na przykładzie szkoły sztuk walki w Gdańsku
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
KONCEPCJA PROJEKTU ZIMOWEJ KAMPANII PROMOCYJNEJ PRODUKTÓW OCHRONNYCH DO OPALANIA MARKI DAX SUN DLA FIRMY DAX COSMETICS
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
Wstępny projekt kampanii promocyjnej w Internecie na przykładzie przedsiębiorstwa Piaskownia
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
Wstępny projekt działań wzmacniających wizerunek i wartości marki Biovax na przykładzie szamponu i maski do włosów
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
Projekt wstępny komunikacji marketingowej Domu Weselnego "X"
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
Projekt wstępny komunikacji marketingowej w firmie Bać-Pol z Rzeszowa
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
Projekt doskonalenia marketingu wewnętrznego w Centrum Pomocowym Caritas im. Jana Pawła II
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
Projekt wstępny strategii marketingowej hotelu Impresja w Gdańsku
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
Koncepcja strategii marketingowej na podstawie Wydawnictwa Muzycznego "SOLITON"
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2015
-
Projekt działań promocyjnych dla majonezu Firmy "MAJONEZY" Spółdzielnia Pracy Produkcyjno- Handlowa
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014
-
Wstępny plan wprowadzenia na rynek nowego przedsięwzięcia internetowego dotyczącego wydarzeń kulturalno-rozrywkowych na przykładzie firmy Grupa Wirtualna Polska Sp. z o.o.
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014
-
Koncepcja kampanii reklamowej dla firmy Barwa
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014
-
Wstępny projekt strategii marketingowej nowej telewizji internetowej oferującej japońską animację (anime) dla Grupy Cyfrowy Polsat S.A.
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014
-
Wpływ działań promocyjnych na poprawę wizerunku wybranej marki na przykładzie firmy Ziaja Ltd. Zakład produkcji leków
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014
-
Wstępny projekt doskonalenia marketingu wewnętrznego w Akademickim Klubie Kadry GDAKK
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014
-
Strategia marketingowa dla nowej oferty organizacji działającej w oparciu o internetowy model biznesu na przykładzie firmy "X"
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014
-
Projekt kampanii promocyjnej Jarmarku Św. Dominika
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014
-
Projekt kampanii komunikacji marketingowej mającej na celu wzmacnianie wizerunku marki Wojewódzkiej i Miejskiej Biblioteki Publicznej w Gdańsku
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014
-
Projekt zwiększenia świadomości marki w usługach edukacyjnych na przykładzie AP Edukacja Sp. z o.o. w Gdańsku
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014
-
Koncepcja wybranych elementów marketingu doświadczeń dla salonu kosmetycznego "Waxing Studio"
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014
-
Strategia działań promocyjnych na rynku zakupów grupowych na przykładzie serwisu Klub Zniżek
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2014
-
Usprawnienie strony internetowej firmy KEMER w celu poprawy komunikacji rynkowej i dystrybucji
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013
-
Koncepcja niestandardowych działań reklamowych online dla marki DIVERSE
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013
-
Koncepcja kampanii reklamowej pożyczki gotówkowej oferowanej przez PKO BANK POLSKI
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013
-
Koncepcja kampanii społecznej na rzecz humanitarnego traktowania zwierząt domowych
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013
-
Koncepcja działań wzmacniających markę Redd s firmy Kampania Piwowarska S.A.
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013
-
Projekt kampanii promocyjnej konsoli do gier PlayStation 3 dla Sony Polska
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013
-
Projekt kampanii reklamowej dla marki "NIVEA" Koncernu "BEIERSDORF AG"
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013
-
Polityka promocji PKO Banku Polskiego S.A. wykorzystująca niestandardowe formy komunikacji marketingowej
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013
-
Projekt kampanii społecznej dotyczącej bezpieczeństwa na drodze
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013
-
Plan wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu wizerunkiem Gdańskiego Centrum Filmowego
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013
-
Koncepcja komunikacji wewnętrznej dla przedsiębiorstwa "Wójcik Fabryka Mebli" Sp. z o.o.
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013
-
Koncepcja zmiany wizerunku przedsiębiorstwa PKP INTERCITY S.A.
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2013
-
Analiza wpływów wartości marki na wartość przedsiębiorstwa na przykładzie firm odzieżowych działających na rynku polskim
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012
-
Umacnianie marki firmy ING Bank Śląski
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012
-
Ocena działań marketingowych w internecie na podstawie wybranej szkoły językowej, z uwzględnieniem analizy behawioralnej użytkowników wyszukiwarek internetowych
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012
-
Projekt oceny satysfakcji klientów Agencji Reklamowej "LETRAS"
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012
-
Rozwój handlu elektronicznego w Polskim sektorze detalicznym
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012
-
Odbiór reklamy społecznej wśród studentów trójmiejskich uczelni
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012
-
Koncepcja działań komunikacji marketingowej z wykorzystaniem komór QR dla sieci sklepów EMPIK
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2012
-
Wykorzystanie reklamy w strategii marketingowej w usługach telefonii komórkowej na przykładzie sieci telefonii komórkowej Orange
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2011
-
Działalność promocyjna w usługach telefonii komórkowej w Polsce na przykładzie Plus GSM
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2011
-
Zachowania konsumenckie w polskich kawiarniach na przykładzie kawiarni "La Cawa"
- Politechnika Gdańska, Wydział Zarządzania i Ekonomii - 2011
wyświetlono 4751 razy