Behaviour of asphalt concrete in cyclic and static compression creep test with and without lateral confinement
Abstrakt
Artykuł przedstawia wpływ metodyki badań na określanie parametrów betonu asfaltowego. Wykazano, że badania pełzania bez skrępowania bocznego w większym stopniu uwypuklają wpływ asfaltu na parametry badanego betonu asfaltowego natomiast w badaniach ze skrępowaniem bocznym, zarówno rola asfaltu jak i szkieletu mineralnego jest uwzględniana przy ocenie parametrów betonu asfaltowego. Ponadto wykazano, że lepszymi miarami do oceny betonu asfaltowego są parametry opisujące prędkość pełzania (płynięcia) w porównaniu z modułami sztywności.
Cytowania
-
2
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuł w czasopiśmie z listy filadelfijskiej
- Opublikowano w:
-
Road Materials and Pavement Design
nr 9,
strony 207 - 225,
ISSN: 1468-0629 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Dołżycki B., Judycki J.: Behaviour of asphalt concrete in cyclic and static compression creep test with and without lateral confinement// Road Materials and Pavement Design. -Vol. 9., nr. nr 2 (2008), s.207-225
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.3166/rmpd.9.207-225
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 154 razy