Abstrakt
Abstract: The article summarizes two-year experience of implementing hybrid formula for teaching Computer Techniques at the Faculty of Architecture at the Gdansk University of Technology. Original educational e-materials, consisting of video clips, text and graphics instructions, as well as links to online resources are embedded in the university e-learning educational platform. The author discusses technical constraints associated with the creation of e-materials and its deposition on the Moodle platform, as well as associated didactic challenges, i. al. the evaluation of students' skills and real time communication.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
International Journal of Research in E-learning
nr 3,
strony 62 - 74,
ISSN: 2451-2583 - Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2017
- Opis bibliograficzny:
- Helenowska-Peschke M.: Blended Learning Model for Computer Techniques for Students of Architecture// International Journal of Research in E-learning. -Vol. 3., nr. 1 (2017), s.62-74
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 121 razy
Publikacje, które mogą cię zainteresować
DevEmo—Software Developers’ Facial Expression Dataset
- M. Manikowska,
- D. Sadowski,
- A. Sowiński
- + 1 autorów