Abstrakt
Blended learning becomes more commonly used in teaching information technology or other subjects, which involve practice in computer laboratories. In case of subjects with no access to computer rooms blended learning supports lecturing and teaching classes e.g. interactive lessons. The article presents the use of blended learning forms in Gdansk University of Technology in teaching the subject of Safety of Electrical Installations. Apart from lecturing, one element of teaching this subject is practice on physical models. The possibilities of employing the e-learning techniques are discussed in the paper in order to improve the organisation of laboratory classes.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- The 10th International Conference on Digital Technologies 2014, Section of Young Researchers and Scientists (SYRAS) strony 7 - 12
- Język:
- angielski
- Rok wydania:
- 2014
- Opis bibliograficzny:
- Buriak J., Czapp S.: Blended Learning in Teaching Safety of Electrical Installations// The 10th International Conference on Digital Technologies 2014, Section of Young Researchers and Scientists (SYRAS)/ : , 2014, s.7-12
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 113 razy