Abstrakt
Artykuł porusza aktualny temat pokolenia Y. Tym razem, reprezentantów tego pokolenia poddano badaniu w zakresie lojalności. Generacja Y jest segmentem rynku, który jest rozpatrywany ponad granicami, w skali międzynarodowej, a nawet globalnej. Rynkiem, do którego odniesiono badanie, ze względu na zasięg geograficzny, jest rynek krajów członkowskich Unii Europejskiej, zwany eurorynkiem. Wyniki badania ilościowego, które zaprezentowano w niniejszym opracowaniu, stanowią pierwszy etap badania realizowanego przez autorkę, mający na celu potwierdzenie słuszności podjętego problemu badawczego i przedstawienie wstępnych wyników. Uzyskane wyniki badania stwarzają możliwość ich wykorzystania do tworzenia programów marketingowych mających na celu budowanie lojalności wśród eurokonsumentow pokolenia Y, co wpłynie na wzrost efektywności podejmowanych działań.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (2015 Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur)
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Handel Wewnętrzny
strony 110 - 119,
ISSN: 0438-5403 - Rok wydania:
- 2015
- Opis bibliograficzny:
- Gołąb-Andrzejak E.: Lojalność eurokonsumentów pokolenia Y// Handel Wewnętrzny. -., nr. 1(354) (2015), s.110-119
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 161 razy