Lojalność eurokonsumentów pokolenia Y - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Lojalność eurokonsumentów pokolenia Y

Abstrakt

Artykuł porusza aktualny temat pokolenia Y. Tym razem, reprezentantów tego pokolenia poddano badaniu w zakresie lojalności. Generacja Y jest segmentem rynku, który jest rozpatrywany ponad granicami, w skali międzynarodowej, a nawet globalnej. Rynkiem, do którego odniesiono badanie, ze względu na zasięg geograficzny, jest rynek krajów członkowskich Unii Europejskiej, zwany eurorynkiem. Wyniki badania ilościowego, które zaprezentowano w niniejszym opracowaniu, stanowią pierwszy etap badania realizowanego przez autorkę, mający na celu potwierdzenie słuszności podjętego problemu badawczego i przedstawienie wstępnych wyników. Uzyskane wyniki badania stwarzają możliwość ich wykorzystania do tworzenia programów marketingowych mających na celu budowanie lojalności wśród eurokonsumentow pokolenia Y, co wpłynie na wzrost efektywności podejmowanych działań.

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 127 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Copyright (2015 Instytut Badań Rynku, Konsumpcji i Koniunktur)

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Handel Wewnętrzny strony 110 - 119,
ISSN: 0438-5403
Rok wydania:
2015
Opis bibliograficzny:
Gołąb-Andrzejak E.: Lojalność eurokonsumentów pokolenia Y// Handel Wewnętrzny. -., nr. 1(354) (2015), s.110-119
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 161 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi