Abstrakt
Artykuł przedstawia H5P jako narzędzie umożliwiające tworzenie różnorodnych, atrakcyjnych wizualnie oraz interaktywnych materiałów edukacyjnych w środowisku e-learningowym Moodle. Korzystanie z H5P eliminuje potrzebę znajomości języków programowania, co czyni go dostępnym dla szerokiego spektrum użytkowników. Artykuł ma na celu zwiększenie świadomości o potencjale interaktywnych treści H5P w edukacji na przykładach z obszaru przedmiotów ilościowych, jak również zachęcenie nauczycieli do ich kreatywnego wykorzystania w procesie nauczania.
Cytowania
-
0
CrossRef
-
0
Web of Science
-
0
Scopus
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej
nr 76,
strony 23 - 26,
ISSN: 1425-5766 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2024
- Opis bibliograficzny:
- Wałachowska A.: NOWOCZESNE TECHNIKI NAUCZANIA Z H5P// Zeszyty Naukowe Wydziału Elektrotechniki i Automatyki Politechniki Gdańskiej -, (2024), s.23-26
- DOI:
- Cyfrowy identyfikator dokumentu elektronicznego (otwiera się w nowej karcie) 10.32016/1.76.03
- Źródła finansowania:
-
- Publikacja bezkosztowa
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 0 razy