Ocena skuteczności zarządzania polską marką - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Ocena skuteczności zarządzania polską marką

Abstrakt

Przedstawiono wybrane zagadnienia dotyczące zarządzania polską marką. są to przede wszystkim elementy wartości marki oraz jej tożsamości. problemy omówiono na przykładzie firmy wedel, która skutecznie zarządza swoją marką od ponad 150 lat.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
Opublikowano w:
Ekonomiczne Problemy Usług strony 29 - 37,
ISSN: 1640-6818
Język:
polski
Rok wydania:
2008
Opis bibliograficzny:
Daszkowska M., Koszałka J.: Ocena skuteczności zarządzania polską marką// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. Nr 438 (2008), s.29-37
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 136 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi