Abstrakt
Przedstawiono wybrane zagadnienia dotyczące zarządzania polską marką. są to przede wszystkim elementy wartości marki oraz jej tożsamości. problemy omówiono na przykładzie firmy wedel, która skutecznie zarządza swoją marką od ponad 150 lat.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
strony 29 - 37,
ISSN: 1640-6818 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2008
- Opis bibliograficzny:
- Daszkowska M., Koszałka J.: Ocena skuteczności zarządzania polską marką// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. Nr 438 (2008), s.29-37
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 136 razy