Abstrakt
Celem artykułu jest poznanie opinii ekspertów i pracowników naukowych Katedry Marketingu PG na temat nauczania przedmiotów marketingowych.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej
strony 53 - 60,
ISSN: 1731-2639 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2003
- Opis bibliograficzny:
- Daszkowska M.: Opinie nauczycieli akademickich o dydaktyce marketingu. // Zeszyty Naukowe Katedry Marketingu Wydziału Zarządzania i Ekonomii Politechniki Gdańskiej. -., nr. 2 (2003), s.53-60
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 77 razy