Abstrakt
Stosowanie prefabrykowanych pali wbijanych jest obecnie bardzo częste do różnych rodzajów budownictwa. Przedstawiono zastosowanie takich pali dla posadowienia podpór mostu. Pomimo formalnie bardzo podobnych warunków geotechnicznych przyczółki wykazały zróżnicowane osiadania. Przedstawiono analizę warunków posadowienia, analizę nośności i pomiary rzeczywistych osiadań z wykorzystaniem pomiarów geodezyjnych.
Autorzy (2)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 24 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- Copyright (2007 Stowarzyszenie Inżynierów i Techników Wodnych i Melioracyjnych ; Politechnika Gdańska. Wydział Inżynierii Lądowej i Środowiska)
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Inżynieria Morska i Geotechnika
nr R. 28,
strony 379 - 383,
ISSN: 0867-4299 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2007
- Opis bibliograficzny:
- Gwizdała K., Brzozowski T.: Problemy posadowienia podpór mostu drogowego na palach prefabrykowanych.// Inżynieria Morska i Geotechnika. -Vol. R. 28., nr. nr 6 (2007), s.379-383
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 95 razy