Abstrakt
Wyniki badania empirycznego przeprowadzonego wśród krajowych przedsiębiorstw wysokiej techniki pokazały, że tylko stosowanie informacji o potencjalnych nabywcach w rozwoju nowego produktu pozytywnie wpływa na czas realizacji tego rozwoju. Stosowanie w trakcie takiego rozwoju zarówno informacji o konkurencji, jak i ogólnych informacji rynkowych nie miało statystycznie istotnego wpływu na termin wykonania projektu nowego produktu.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 26 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
strony 35 - 43,
ISSN: 1640-6818 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2010
- Opis bibliograficzny:
- Dąbrowski D.: Rodzaje informacji rynkowych a termin realizacji rozwoju nowego produktu// Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. nr 598 (2010), s.35-43
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 108 razy