Abstrakt
Celem artykułu jest próba zaprezentowania systemu kształtowania związków klienta z przedsiębiorstwem. Wzrost konkurencji powoduje, iż coraz częściej mam do czynienia z rynkami nasyconymi. Na takich rynkach istotne są umiejętności organizowania długookresowych związków z klientami. Nowe podejście do koncepcji relacji z klientami oraz nowa technologia, stwarzają możliwości w skutecznym kreowaniu związków z klientami opartymi na zasadzie dostarczania satysfakcji i oczekiwaniu lojalności. System kształtowania związków klienta z przedsiębiorstwen obejmuje koncepcję, program i prezentację instrumentów działania.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Aktywność konferencyjna
- Typ:
- publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
- Tytuł wydania:
- Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem. strony 51 - 65
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2002
- Opis bibliograficzny:
- Grabosz J.: System kształtowania powiązań klientów z przedsiębiorstwem. // Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem. / ed. J. Stankiewicz Zielona Góra: Uniw. Zielonogórski. Inst. Org. i Zarządz, 2002, s.51-65
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 106 razy