System kształtowania powiązań klientów z przedsiębiorstwem. - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

System kształtowania powiązań klientów z przedsiębiorstwem.

Abstrakt

Celem artykułu jest próba zaprezentowania systemu kształtowania związków klienta z przedsiębiorstwem. Wzrost konkurencji powoduje, iż coraz częściej mam do czynienia z rynkami nasyconymi. Na takich rynkach istotne są umiejętności organizowania długookresowych związków z klientami. Nowe podejście do koncepcji relacji z klientami oraz nowa technologia, stwarzają możliwości w skutecznym kreowaniu związków z klientami opartymi na zasadzie dostarczania satysfakcji i oczekiwaniu lojalności. System kształtowania związków klienta z przedsiębiorstwen obejmuje koncepcję, program i prezentację instrumentów działania.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Aktywność konferencyjna
Typ:
publikacja w wydawnictwie zbiorowym recenzowanym (także w materiałach konferencyjnych)
Tytuł wydania:
Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem. strony 51 - 65
Język:
polski
Rok wydania:
2002
Opis bibliograficzny:
Grabosz J.: System kształtowania powiązań klientów z przedsiębiorstwem. // Nowoczesne zarządzanie przedsiębiorstwem. / ed. J. Stankiewicz Zielona Góra: Uniw. Zielonogórski. Inst. Org. i Zarządz, 2002, s.51-65
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 106 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi