Virtual reality tools in teaching the conservation and history of Polish architecture - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Virtual reality tools in teaching the conservation and history of Polish architecture

Abstrakt

Virtual reality and its impact on teaching conservation and architectural history is the subject of this article. During the COVID-19 crisis in 2020, the education of students of architecture was transferred by Gdańsk University of Technology (GUT), Gdańsk, Poland, to distance learning. This method has provided academics an opportunity to examine the impact of virtual reality and remote education on architectural history and conservation. The outcome of that examination - not of graphical skills typical of architecture - but rather of spatial imagination in a three-dimensional environment is presented and discussed in this article.

Cytuj jako

Pełna treść

pobierz publikację
pobrano 182 razy
Wersja publikacji
Accepted albo Published Version
Licencja
Copyright (2020 WIETE)

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja w czasopiśmie
Typ:
artykuły w czasopismach
Opublikowano w:
World Transactions on Engineering and Technology Education nr 18, strony 399 - 404,
ISSN: 1446-2257
Język:
angielski
Rok wydania:
2020
Opis bibliograficzny:
Kowalski S., Samól P., Hirsch R.: Virtual reality tools in teaching the conservation and history of Polish architecture// World Transactions on Engineering and Technology Education -Vol. 18,iss. 4 (2020), s.399-404
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 350 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi