Abstrakt
W artykule przedstawiono koncepcję i znaczenie innowacji dla MŚP. Omówiono proces innowacji i jego wymagania. Zdefiniowano podażowy, popytowy i interaktywny model innowacji. Scharakteryzowano podstawowe umiejętności wymagane w zarządzaniu innowacjami. Przedstawiono wyniki badań czynników wpływających proces innowacji w Polsce. Zaproponowano, aby spojrzeć na rozwój innowacji przez pryzmat koncepcji Triple Helix. Podkreślono potrzebę całościowego spojrzenia na proces innowacji i jego problemy.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pobierz publikację
pobrano 72 razy
- Wersja publikacji
- Accepted albo Published Version
- Licencja
- otwiera się w nowej karcie
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja w czasopiśmie
- Typ:
- artykuły w czasopismach recenzowanych i innych wydawnictwach ciągłych
- Opublikowano w:
-
Ekonomiczne Problemy Usług
strony 11 - 34,
ISSN: 1640-6818 - Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2012
- Opis bibliograficzny:
- Koszałka J.: Wybrane problemy rozwoju innowacji w MŚP w Polsce// Zeszyty Naukowe Ekonomiczne Problemy Usług. -., nr. 92 (2012), s.11-34
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 133 razy