Zmiana jako kondycja współczesnego życia społecznego na przykładzie identyfikacji i satysfakcji zawodowej polskich nauczycieli - Publikacja - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Zmiana jako kondycja współczesnego życia społecznego na przykładzie identyfikacji i satysfakcji zawodowej polskich nauczycieli

Abstrakt

W tekście zaprezentowano wyniki badań ankietowych o deskryptywnym charakterze, odnoszących się do wybranych wymiarów tożsamości zawodowej nauczycieli, takich jak między innymi kwestia identyfikacji z zawodem, poczucia dumy z powodu jego wykonywania, poczucia satysfakcji zawodowej i ogólnożyciowej oraz motywacji wyboru drogi życiowej i zawodowej. Kontekstem dla badań są dynamiczne i radykalne zmiany charakterze społecznym, politycznym, gospodarczym oraz wewnątrz samego systemu oświaty.

Cytuj jako

Pełna treść

pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu

Słowa kluczowe

Informacje szczegółowe

Kategoria:
Publikacja monograficzna
Typ:
rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
Tytuł wydania:
Wymiary zmienności społecznej współczesnej Europy strony 233 - 251
Język:
polski
Rok wydania:
2013
Opis bibliograficzny:
Tomczak M.: Zmiana jako kondycja współczesnego życia społecznego na przykładzie identyfikacji i satysfakcji zawodowej polskich nauczycieli// Wymiary zmienności społecznej współczesnej Europy/ ed. Sylwia Bykowska Gdańsk: Wydawnictwo Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej , 2013, s.233-251
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 101 razy

Publikacje, które mogą cię zainteresować

Meta Tagi