Zmiana jako kondycja współczesnego życia społecznego na przykładzie identyfikacji i satysfakcji zawodowej polskich nauczycieli
Abstrakt
W tekście zaprezentowano wyniki badań ankietowych o deskryptywnym charakterze, odnoszących się do wybranych wymiarów tożsamości zawodowej nauczycieli, takich jak między innymi kwestia identyfikacji z zawodem, poczucia dumy z powodu jego wykonywania, poczucia satysfakcji zawodowej i ogólnożyciowej oraz motywacji wyboru drogi życiowej i zawodowej. Kontekstem dla badań są dynamiczne i radykalne zmiany charakterze społecznym, politycznym, gospodarczym oraz wewnątrz samego systemu oświaty.
Autor (1)
Cytuj jako
Pełna treść
pełna treść publikacji nie jest dostępna w portalu
Słowa kluczowe
Informacje szczegółowe
- Kategoria:
- Publikacja monograficzna
- Typ:
- rozdział, artykuł w książce - dziele zbiorowym /podręczniku o zasięgu krajowym
- Tytuł wydania:
- Wymiary zmienności społecznej współczesnej Europy strony 233 - 251
- Język:
- polski
- Rok wydania:
- 2013
- Opis bibliograficzny:
- Tomczak M.: Zmiana jako kondycja współczesnego życia społecznego na przykładzie identyfikacji i satysfakcji zawodowej polskich nauczycieli// Wymiary zmienności społecznej współczesnej Europy/ ed. Sylwia Bykowska Gdańsk: Wydawnictwo Gdańskiej Wyższej Szkoły Humanistycznej , 2013, s.233-251
- Weryfikacja:
- Politechnika Gdańska
wyświetlono 101 razy