Dobre praktyki w procesie komercjalizacji - Wydarzenia - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Dobre praktyki w procesie komercjalizacji

Dobre praktyki w procesie komercjalizacji

Eksperci zaproszeni przez CTT Uczelni Fahrenheita podczas wydarzenia przedstawią podstawowe zasady zarządzania projektem technologicznym z punktu widzenia biznesowego, w tym: etapy komercjalizacji, z uwzględnieniem strategii ochrony rezultatów działalności B+R. Zagadnienia zostaną zaprezentowane z perspektywy inwestorów i sektora przemysłowego.

Na wydarzenie obowiązuje rejestracja.

Podczas webinarium zostaną poruszone następujące tematy:

jakie narzędzia i metody wykorzystywane są w procesie oceny potencjału rynkowego? jak sprawdzić czy projekt o wysokiej wartości naukowej zawsze posiada potencjał rynkowy? jakie są najistotniejsze elementy budujące wartość projektów technologicznych? jakie są zagrożenia procesu komercjalizacji? jakie wyzwania czekają na początkujących przedsiębiorców – bariery, ryzyka, luki przedsięwzięcia? jakie są plusy i minusy założenia startupu w porównaniu do innych możliwości komercjalizacji? jakie dotacje mogą poprawić płynność, a które mogą być „gwoździem do trumny" startupów? PROGRAM WEBINARIUM

Wprowadzenie: Katarzyna Gronowska − Dyrektor Centrum Transferu Technologii UG

11:00-11:30 − Część 1: Komercjalizacja innowacyjnego projektu (Zuzanna Kot, Michał Jankowski - firma Investin)

11:30-12:00 − Część 2: Komercjalizacja poprzez uruchomienie i rozwój startupu (Karol Bober - firma Grantera) 

 

Eksperci:

Zuzanna Kot – doradca biznesowy, ukierunkowany na kreowanie przyszłości przedsiębiorstw, marek i produktów, w obszarach związanych z innowacyjnością. Prowadzi i nadzoruje procesy wdrożeniowe: audyty, wsparcie w planowaniu strategicznym, implementacja i weryfikacja założeń biznesowych. Specjalista w zakresie pozyskiwania finansowania, w szczególności w ramach funduszy europejskich. Jako filolog pierwsze doświadczenia konsultingowe zdobywała jako coach językowy zespołów menadżerskich. Od ponad 6 lat związana z firmą INVESTIN, jako Menadżer ds. rozwoju biznesu i strategii.

Michał Jankowski – menadżer specjalizujący się w obszarze wsparcia rozwoju projektów innowacyjnych poprzez doradztwo, management i mentoring. Współpracuje z zespołami badawczymi, przedsiębiorcami oraz przedstawicielami sektora publicznego na wszystkich etapach rozwoju projektu – od modelowania jego założeń, poprzez diagnozę możliwości finansowania, koordynację i realizację działań merytorycznych, po weryfikację i monitoring postępów. Autor biznesplanów i modeli biznesowych, wycen własności intelektualnych, strategii komercjalizacji oraz rozwoju firm w oparciu o działalność innowacyjną. Od 2016 r. związany z firmą INVESTIN.

Karol Bober – Prezes firmy konsultingowej GRANTERA. Ekspert w dziedzinie dotacji unijnych, z 20-letnim doświadczeniem w pozyskiwaniu i rozliczaniu grantów. Specjalizuje się w projektach high-tech i B+R. Doradzał m.in. takim podmiotom jak Grupa Lotos, Bibus Menos, Gdańskie Młyny, Sunreef Yachts, Blirt czy Wirtualna Polska. Absolwent studiów „Zarządzanie przedsiębiorstwem według standardów MBA” w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Ukończył kurs „Lider Innowacji Executive” prowadzony przez prof. Mario Raicha. Członek Rady Inteligentnych Specjalizacji Pomorza (ISP 2) oraz Komitetu Monitorującego z ramienia Konfederacji Lewiatan.

Organizatorzy wydarzenia: 

Centrum Transferu Technologii Uniwersytetu Gdańskiego

Centrum Transferu Technologii Politechniki Gdańskiej

Centrum Transferu Technologii Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego 

Informacje szczegółowe

Data rozpoczęcia:
03-11-2022 11:00
Data zakończenia:
03-11-2022 12:00
Kategoria:
Współpraca
Strona domowa:
https://bit.ly/3fpaGZF otwiera się w nowej karcie
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 40 razy