Ze świata Lean: Jak rozpocząć Lean w procesach usługowych - Wydarzenia - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Ze świata Lean: Jak rozpocząć Lean w procesach usługowych

Ze świata Lean: Jak rozpocząć Lean w procesach usługowych

W powszechnym podejściu, działania związane z lean zaczynają się od mapowania strumienia wartości, identyfikacji czynności tworzących wartość dla klienta czy poszukiwaniu marnotrawstwa. Kończą się rekomendacjami, a w najlepszym przypadku przyjęciem kilku zmian. Wszystko pod okiem zarządu i dyrektorów i byle nie popsuć procesów. Tydzień później nikt nie pamięta czym ten lean jest i nie kontynuuje działań doskonalących.

Jak zatem rozpocząć wprowadzenie lean do przedsiębiorstwa aby na stałe zadomowił się w jej kulturze organizacyjnej, a pracownicy powiedzieli że nie wyobrażają sobie innego sposobu pracy? Aby brali na siebie odpowiedzialność i każdego dnia mogli mówić – to jest nasze leanowe podejście do prowadzenia biznesu! Czy w ogóle jest na to jakiś sposób? Na te pytania odpowiemy podczas spotkania opowiadając o skutecznych transformacjach firm usługowych.

Wojciech Kozioł i Grzegorz Kuszneruk od pięciu lat tworzą wspólnie LEAN TEAM i skutecznie wprowadzają w meandry lean management pracowników firm usługowych. Wcześniej, ścieżki kariery obu panów przecięły się podczas wspólnej transformacji lean, firmy zarządzającej wierzytelnościami. Od tego czasu wspólnie przeszli przez ponad 50 zespołów w których skutecznie zbudowali fundament kultury lean. Twórcy pierwszej gry lean realizowanej 100% zdalnie: www.siannco.pl

Informacje szczegółowe

Data rozpoczęcia:
03-03-2022 15:00
Data zakończenia:
03-03-2022 16:30
Kategoria:
Edukacja
Strona domowa:
https://bit.ly/3IxOlCN otwiera się w nowej karcie
Weryfikacja:
Politechnika Gdańska

wyświetlono 28 razy