IBIMA Business Review - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

IBIMA Business Review

ISSN:

1947-3788

Dyscypliny:

  • etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 20 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 20 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)

Model czasopisma:

Open Access

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 0.8
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 0.8
2022 0.8
2021 0.4
2020 1.2
2019 0.6

Impact Factor:

brak danych

Filtry

wszystkich: 1

  • Kategoria
  • Rok
  • Opcje

wyczyść Filtry wybranego katalogu niedostępne

Katalog Czasopism

Rok 2022
  • The Impact of a New Product’s Novelty and Meaningfulness on its Commercial Performance
    Publikacja

    s new product development (NPD) process encompasses creative actions, so a new product is characterized by two essential dimensions used to describe any creative output – namely novelty and meaningfulness. Therefore, businesses are faced with the questions to what extent and under what market conditions to develop each of these dimensions in order to obtain high new product commercial performance. Based on gaps indentified in the...

    Pełny tekst do pobrania w portalu

wyświetlono 1289 razy