International Journal of Advertising - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

International Journal of Advertising

ISSN:

0265-0487

eISSN:

1759-3948

Dyscypliny:

  • nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
  • nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 35 A
2017 35 A
2016 30 A
2015 30 A
2014 30 A
2013 35 A
2012 25 A
2011 25 A
2010 20 A

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 13.9
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 13.9
2022 10.2
2021 7.6
2020 6.2
2019 5.4
2018 4.3
2017 3.7
2016 2.7
2015 2.3
2014 3
2013 3.1
2012 3
2011 2.3

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

wyświetlono 43 razy