International Journal of Customer Relationship Marketing and Management - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

International Journal of Customer Relationship Marketing and Management

ISSN:

1947-9247

eISSN:

1947-9255

Dyscypliny:

  • informatyka techniczna i telekomunikacja (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • inżynieria biomedyczna (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o bezpieczeństwie (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)
  • informatyka (Dziedzina nauk ścisłych i przyrodniczych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2025 20 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2025 20 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2024 20 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 20 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 1.9
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 1.9
2022 1.2
2021 0.8
2020 0.5
2019 0.2
2018 0

Impact Factor:

brak danych

wyświetlono 34 razy