Journal of Consumer Culture - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Journal of Consumer Culture

ISSN:

1469-5405

eISSN:

1741-2900

Dyscypliny:

  • etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • historia (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • nauki o kulturze i religii (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • architektura i urbanistyka (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • ochrona dziedzictwa i konserwacja zabytków (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
  • nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
  • ekonomia i finanse (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o bezpieczeństwie (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki socjologiczne (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2025 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2025 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2024 140 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 140 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2018 50 A
2017 50 A
2016 50 A
2015 50 A
2014 45 A
2013 50 A
2012 40 A
2011 40 A

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 5.7
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 5.7
2022 4.7
2021 4.8
2020 5.2
2019 4.5
2018 3.8
2017 5
2016 3.7
2015 3.5
2014 5.1
2013 5
2012 3.4
2011 3.3

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

wyświetlono 81 razy