Journal of International Consumer Marketing - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Journal of International Consumer Marketing

ISSN:

0896-1530

eISSN:

1528-7068

Dyscypliny:

  • nauki o komunikacji społecznej i mediach (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 40 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 40 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 7.6
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 7.6
2022 5.6
2021 3.6
2020 2.4
2019 2
2018 1.7
2017 1.7
2016 1.8
2015 1.1
2014 1.5
2013 1.4
2012 1.2
2011 0.7

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

wyświetlono 36 razy