Place Branding and Public Diplomacy - Czasopismo - MOST Wiedzy

Wyszukiwarka

Place Branding and Public Diplomacy

ISSN:

1751-8040

eISSN:

1751-8059

Dyscypliny:

  • nauki o kulturze i religii (Dziedzina nauk humanistycznych)
  • geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o polityce i administracji (Dziedzina nauk społecznych)
  • nauki o zarządzaniu i jakości (Dziedzina nauk społecznych)
  • stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)

Punkty Ministerialne: Pomoc

Punkty Ministerialne - aktualny rok
Rok Punkty Lista
Rok 2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
Punkty Ministerialne - lata ubiegłe
Rok Punkty Lista
2024 70 Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024
2023 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023
2022 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2021 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2020 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)
2019 70 Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022)

Model czasopisma:

Hybrydowe

Punkty CiteScore:

Punkty CiteScore - aktualny rok
Rok Punkty
Rok 2023 3.8
Punkty CiteScore - lata ubiegłe
Rok Punkty
2023 3.8
2022 3.1
2021 2.4
2020 1.7
2019 1.4
2018 1.4
2017 1.5
2016 2
2015 1.4
2014 1.1
2013 1.4
2012 1.2
2011 0.9

Impact Factor:

Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma

wyświetlono 54 razy