ISSN:
2014-6418
Dyscypliny:
- etnologia i antropologia kulturowa (Dziedzina nauk humanistycznych)
- ochrona dziedzictwa i konserwacja zabytków (Dziedzina nauk inżynieryjno-technicznych)
- nauki o rodzinie (Dziedzina nauk o rodzinie)
- nauki socjologiczne (Dziedzina nauk społecznych)
- pedagogika (Dziedzina nauk społecznych)
- stosunki międzynarodowe (Dziedzina nauk społecznych)
Punkty Ministerialne: Pomoc
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
Rok 2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
Rok | Punkty | Lista |
---|---|---|
2024 | 70 | Ministerialna lista czasopism punktowanych 2024 |
2023 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych 2023 |
2022 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2021 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2020 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
2019 | 70 | Lista ministerialna czasopism punktowanych (2019-2022) |
Model czasopisma:
Open Access
Punkty CiteScore:
Rok | Punkty |
---|---|
Rok 2023 | 3.4 |
Rok | Punkty |
---|---|
2023 | 3.4 |
2022 | 2.1 |
2021 | 1.4 |
2020 | 0.8 |
2019 | 0.3 |
2018 | 0.1 |
Impact Factor:
Zaloguj się aby zobaczyć Współczynnik Impact Factor dla tego czasopisma
Sherpa Romeo:
Prace opublikowane w tym czasopiśmie
Filtry
wszystkich: 1
Katalog Czasopism
Rok 2021
-
Self-advocates with intellectual disability about their work as social educators – a qualitative Polish study
PublikacjaThe paper presents the opinions of self-advocates with mild intellectual disability about their work as social educators – public self-advocates raising disability awareness. Six semi-structured individual interviews were conducted. Data was analyzed within the framework of Interpretative Phenomenological Analysis. The themes which emerged from the interviews comprise: the motives of educators to work as self-advocates, opportunities...
wyświetlono 354 razy